Baby Shower Şeker Masası

Çok uzun zamandır sitemle ilgilenmedim, biliyorum çok kendi haline bıraktım…Günler, haftalar,aylar oldu…Tabii bu zaman içerisinde çalıştım çok çalıştım – hem ev hayatı çoluk çocuk ve siparişlerle kafamı bile kaldıramadım.

Şimdi yenilenme zamanı , uzun zaman oldu yayınlamadım ama en renkli babyshower partisinin ürünlerini ve resimlerini paylaşıyorum….

Cakepoplar,kurabiye,cupcake ve beze kulesi ellerimizden çıkma…diğer süslemeler ise sevgili Bething Design’a ait 🙂

İşte resimler;

IMG_9143 IMG_9150 IMG_9152 IMG_9153 IMG_9156

About tatlikurabiye

Severek ve tüm yaratıcılığımı kullanarak tatlı , pasta ve kurabiye yapmaya gönül verenlerdenim. Özenle yaptığım kurabiye ve tatlıları sevenlerle paylaştırmak için bu siteyi kurdum. Tatlı günlerde tatlılarla görüşmek dileğiyle
Bu yazı Babyshower, BabyShower Pasta, BabyShower Süsleme, Babyshower şeker masası, Bebek Kurabiyesi, Beze Kulesi, Cakepops, CupCake - Brownie, doğum kurabiyesi, Doğumlara ve babyshowerlara özel, Faşadura, Faşadura Pastası, Faşadura Süsleme, Faşadura Şeker Masası, Uncategorized içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.